Saturday, March 13, 2010

kembali gembira, yuhuu! O.o

(rabu & khamis, 10 & 11 march 2010)

1) malam rabu, kakak yang second akhir nye, sampai juga ke rumah. dr terengganu ke KL , 8 jam, kakak ckp nak terberanak dah dlm kereta tadi, sebab lama sangat duduk. dah nak dkt 2 bulan tak jumpa, dtng2 tengok makin sarat + m'jadi belloon yg sgt besar , heehe . tak sabar, nak tunggu ank buah yang ke-3. this week! babyy, cepat lar keluar !!!
2)hari khamis, pukul 2 petang, saya turun bwh, sekali nampak ada sorang budak prmpn ni lari2 berkelarian di depan pintu pagar rumah, haih, pelik nye. mane ibu dgn ayah dia? bia ank sorang2, nak kena langgar kereta ke ?__? 5 saat kemudian, tengok along dtng , ( ya allah! anak buah aku rupa nya tadi) haha, balqis and basheer dtng, x sangka sgt. aqish makin tembam+cantik sangat. tp bobob yg selama ni tembam-gedembam makin surut plak bdn nya, tp still manje gedik dia. hee.. lbh kurang setengah bulan x jumpa diorang, tp along dgn abng zuber dtng 2 jam je, singgah mkn tengahari and nak jumpa mama sblum pergi thailand untuk b'cuti2 malaysia hurm ;(
* mungkin ada hikmah nya saya x dtng sek 2 hari, rabu dgn khamis. kalau saya pergi sek maybe saya x dapat jumpa along and aqish & basheer. shukur sngat ;)

here some pictures ash & aqish ;)

ash (bobob)
paksu dan aqish .
bobob dan paksu.

No comments:

Post a Comment